Ha Ön egészséges fogakat szeretne problémák nélkül, mielőbb keressen fel rendelőnk foggyógyász szakemberét. Előfordulhat ugyanis, hogy a “hagyományos” rendelőkben történt szakszerű ellátás ellenére újra és újra vissza kell térnie a fogorvosi székbe – ráadásul ugyanazzal a panasszal, sok esetben fájdalommal.

Mit jelent az, hogy foggyógyász?

A foggyógyász egy olyan képzett fogorvos, aki nem csak a fogakat látja és kezeli, hanem az egész embert is. A foggyógyász tisztában van azzal, hogy a foghoz egy érző, lélegző lény is tartozik; egy ember, akié a (beteg) fog, és ennek szellemében végzi a munkáját.

Mi a különbség a foggyógyász és a fogorvos között?

A betegre koncentrálunk

Nem csak a beteg fogára koncentrálunk, hanem az egész rendszert nézzük, melynek a fog csak egy része, tehát nem csak a fogat fogjuk kezelni, hanem a rendszert vizsgáljuk ki, hogy mi okozta a fog romlását.

Elhúzódó problémák kezelése

Ha a rendszert “gyógyítjuk meg”, a fog nem betegszik meg újra,  mert egy foggyógyász megszünteti a betegség okát is! Ezért érdemes az elhúzódó problémával szakorvosunkat felkeresnie.

Megtaláljuk az okokat is

Megkeressük az okot is, és azt is kezeljük. A fog kezelése önmagában nem elegendő, mert az csak egy okozat, így bármikor visszatérhetne pl. egy gyulladás vagy fogromlás, ha a kiváltó okot nem kezelné a foggyógyász!

Miből áll egy konzultáció?

A foggyógyász szakkonzultáció során először egy személyes beszélgetésre kerül sor, melynek során feltárjuk az esetleges egészségügyi problémákat, panaszokat. Felteheti az Önt érdeklő ill. Önt érintő kérdéseket, melyekre választ kap. Ezt követi a fogak állapotának felmérése egy alapos átvizsgálás során.

Góckutatás, érzékenységek feltárása

Ezután ismét egy beszélgetés következik, melyben Ön konkrét javaslatot kap a kialakult helyzet kezelésére vonatkozóan. Felvázoljuk az alternatívákat, melyekkel a megállapított problémák kezelhetőek, és kérésére kidolgozunk egy előzetes foggyógyász kezelési ütemtervet is. Ismét felteheti kérdéseit, melyekre ott helyben választ kap. A konzultáció végén Ön mindenképp kap egy javaslatot az első kezelés időpontjára vonatkozóan, melyet akár még aznap le is fixálhatunk.

Mi az a MyBite System?

Ennek a szájban, a fogakon hordható kis eszköznek a segítségével helyreállíthatóak azok az eltérések, melyek miatt fogágybetegségek alakulhatnak ki (pl. ínysorvadás), gyulladások keletkezhetnek vagy épp elhalhatnak bizonyos fogak a nem egyenletes terhelés miatt. A MyBite System használatának köszönhetően fokozatosan megszűntethetőek akár bizonyos deformitások és azok kellemetlen velejárói is, pl. gerincferdülés, derékfájdalmak.

Miben segít még a rendszer?

Több esetben kaptunk pozitív visszajelzést orrsövényferdülés és a hozzá kapcsolódó tünetek elmúlásáról, mint például a horkolás; de az orrpolipok kiújulása sem történt meg. A sort még sokáig folytathatnánk, de a cél az, hogy a testünk visszanyerje természetes állapotát, ahol önmaga rendbe tudja hozni a különböző, mindennapjainkat megkeserítő tüneteket. Képzelje el, hogy kevésbé fáradékony, jobban bírja a fizikai és szellemi munkát, nem kell annyi fájdalommal együttélnie, nyugodtan alszik és sokkal energikusabb.

Fájdalmas a kezelés?

Az egyik legfontosabb foggyógyász alapszabály, hogy ha valami fáj, az rossz irányt jelent. Igyekszünk mindenfajta fájdalmat elkerülni vagy a minimálisra csökkenteni. A fogászati beavatkozásokhoz szükség esetén érzéstelenítőt használunk: a lehető legenyhébb fajtát, ami viszont Önnél elegendő hatást fejt ki a fájdalomérzet átmeneti kikapcsolásához. Ennek megállapítása biorezonanciás módszerrel történik.

Speciális foggyógyászati kezelés?

KÉRJEN MÁR MOST IDŐPONTOT!